Vložil chytrolín (bez ověření), 14. Prosinec 2014 - 7:54

Určite mi poradíte, jak to mám dělat „správně“! Nám odečty SV, TUV, T a osoboměsíců a rozpočet tepla dělá jedna externí firma a za tuto práci obdržím fakturu 10 tis. Kč. Osoboměsíce slouží na rozúčtování nákladů úklidu spol. prostor, odvozu odpadu a provozu výtahu a osvětlení společných prostor. Zajisté tato faktura je společným nákladem všech uvedených „služeb“ a dalších uvedených činností správy.

  1. jak rozpočítávám tuto fakturu na jednotlivé „služby“ a náklad správy
  2. který zákon, paragraf mi bude oporou pro realizaci takového postupu
  3. proč nerozpočítáme další společné náklady např. vedení účetnictví, které je nákladnější než uvedený odečet o rozpočítání
  4. jaký praktický význam má pro vlastníky takové rozdělení společných nákladů

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.