Pane Pavle,
asi vám uniklo, že oba píšeme o tomtéž, pouze jen jinými slovy.
Také jsem napsal, že je efektivní rozumné připomínky zapracovat před
výsledným schvalováním, a také opravit zjevné chyby.
Také jsem napsal, že předem uplatněné, odůvodněné a nevypořádané
připomínky je legitimní zařadit na pořad shromáždění
k rozhodování.
Ale snad se shodneme na tom, že je v zásadě nepřijatelné, aby kdokoliv
teprve až na shromáždění navrhl předem neuplatněnou připomínku, která
by např. významně změnila určitou část stanov, a trval na tom, aby se
o ní diskutovalo a hlasovalo. Nevím jak u vás, ale toto se u nás neděje,
to by předsedající nepřipustil.
To vůbec není o totalitě, jak se mylně domníváte. To je
o předvídatelnosti, transparentnosti a ohleduplnosti k ostatním.
PS. Nevšiml jsem si, že by § 253/3 měl nastavenou výjimku na změny stanov.
Poslední komentáře