CZ banky jsou drzé
CZ banky jsou docela drzé. Chtějí:
- kopii občanského průkazu,
- číslo mobilního telefonu,
- rodné číslo diktovat do telefonu jako ověřovací údaj,
- protiteroristický dotazník,
- prohlášení o daňovém domicilu.
To vše opakovaně, v předem nepředvídatelnou chvíli, lhůtu si stanoví samy a při nesplnění neváhají účet zrušit nebo zrušením účtu aspoň vyhrožovat. Kdo má účtů více, což bude hádám většina lidí, tak ho nějaká banka něčím z uvedeného obtěžuje každou chvíli. Přitom:
- Na kopii občanského průkazu nemá banka nárok (řešit nelze).
- Na číslo mobilního telefonu nemá banka nárok (lze řešit záložním pořízeným pro podobné účely).
- Na rodné číslo banka nárok má, ale neměla by chtít rodné číslo diktovat do telefonu (řešit nelze).
- Protiteroristický dotazník se zde už opakovaně řešil i s jeho protizákonnými a nesmyslnými otázkami. Banka naštěstí požaduje údaje, nikoliv správné údaje, ostatně správné údaje na nesmyslné otázky poskytnou nelze. Takže řešitelné.
- Daňový domicil se zde ještě neřešil. Mělo by stačit jeho sdělení při otevření účtu.
Nejveselejší je, když chcete provést nějakou transkakci, protože se blíží lhůta, a banka Vám zablokuje bankovnictví pro nesplnění něčeho ze shora uvedeného, o čemž třeba ani nevíte, protože Vám požadavek poslala nesjednaným koumunikačním kanálem a nemůžete to ihned splnit a uteče Vám lhůta.
Další sranda je používání jednosměrných čísel, na které není možné zpátky zavola. Řešit nelze.
Další sranda je přechod na chytré telefony. Vypadá to dobře, ovšem jenom do chvíle, kdy nejede síť a potřebujete platit.
Poslední komentáře