zmatený
Dobrý den,
chci se zeptat na vyúčtování služeb. Bylo mi zasláno koncem dubna, reklamace podávejte do 30 dnů. Nyní zjistilo SVJ – poskytovatel služeb, že vyúčtování vypočítal chybně a chtějí doplatit. Co s tím? Děkuji za odpověď.
- „Nyní zjistilo SVJ – poskytovatel služeb, že vyúčtování vypočítal chybně a chtějí doplatit.“
Ne, takto to nefunguje!
Jestliže poskytovatel zjistil, že první rozúčtování bylo vadné, má zákonnou povinnost vypracovat druhé (opravné) rozúčtování služeb a doručit dotčeným příjemcům služeb nová vyúčtování.
Pak – podle okolností – nastává běh lhůty pro doložení podkladů, lhůty pro podání námitek, případně lhůty pro vyřízení námitky.
SVJ nemůže požadovat cokoliv doplatit, dokud tyto lhůty neuplynou. Teprve po skončení běhu uvedených lhůt může nastat splatnost případného nedoplatku, plynoucího z (řádného) vyúčtování.
Justitianus
„Co s tím?“
Doplatit. Jaké jiné doporučení očekáváte?
Buďte rád, že máte správné vyúčtování služeb, s nímž souhlasíte. Všichni takové štěstí nemají.
Poslední komentáře