zmatený

Vložil Anonymous, 27. Květen 2025 - 14:23 ::

Dobrý den,

chci se zeptat na vyúčtování služeb. Bylo mi zasláno koncem dubna, reklamace podávejte do 30 dnů. Nyní zjistilo SVJ – poskytovatel služeb, že vyúčtování vypočítal chybně a chtějí doplatit. Co s tím? Děkuji za odpověď.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Justitianus, 6. Červen 2025 - 6:55
    • „Nyní zjistilo SVJ – poskytovatel služeb, že vyúčtování vypočítal chybně a chtějí doplatit.“

    Ne, takto to nefunguje!

    Jestliže poskytovatel zjistil, že první rozúčtování bylo vadné, má zákonnou povinnost vypracovat druhé (opravné) rozúčtování služeb a doručit dotčeným příjemcům služeb nová vyúčtování.

    Pak – podle okolností – nastává běh lhůty pro doložení podkladů, lhůty pro podání námitek, případně lhůty pro vyřízení námitky.

    SVJ nemůže požadovat cokoliv doplatit, dokud tyto lhůty neuplynou. Teprve po skončení běhu uvedených lhůt může nastat splatnost případného nedoplatku, plynoucího z (řádného) vyúčtování.

    Justitianus

    Vložil € (bez ověření), 28. Květen 2025 - 14:01

    „Co s tím?“

    Doplatit. Jaké jiné doporučení očekáváte?

    Buďte rád, že máte správné vyúčtování služeb, s nímž souhlasíte. Všichni takové štěstí nemají.

    Vložil Anonymous 1111 (bez ověření), 4. Červen 2025 - 20:48

    Záleží co bylo opraveno, zda s tím souhlasíte. Byla vám dána nová lhůta na námitky atd. Vše by mĕlo proběhnout dle zákona o službách.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".