Vložil Justitianus, 6. Červen 2025 - 6:55
  • „Nyní zjistilo SVJ – poskytovatel služeb, že vyúčtování vypočítal chybně a chtějí doplatit.“

Ne, takto to nefunguje!

Jestliže poskytovatel zjistil, že první rozúčtování bylo vadné, má zákonnou povinnost vypracovat druhé (opravné) rozúčtování služeb a doručit dotčeným příjemcům služeb nová vyúčtování.

Pak – podle okolností – nastává běh lhůty pro doložení podkladů, lhůty pro podání námitek, případně lhůty pro vyřízení námitky.

SVJ nemůže požadovat cokoliv doplatit, dokud tyto lhůty neuplynou. Teprve po skončení běhu uvedených lhůt může nastat splatnost případného nedoplatku, plynoucího z (řádného) vyúčtování.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.