Pane Hospodo,
řádné vyúčtování služeb (i správy) takové vyúčtování, které je úplné, srozumitelné, správné, přezkoumatelné, odpovídá podkladům, odpovídá právním předpisům, které uzná finanční úřad, pokud u příjemce služeb provede kontrolu, takové, které uzná nájemce, je-li jednotka pronajímána a je-li ujednáno, že bude hradit služby podle jejich vyúčtování, takové, kde nevznikají pochybnosti, takové, proti němuž není třeba podávat reklamaci.
Ano, reklamaci jsem samozřejmě podal, stejně tak jako podávám reklamaci každoročně, ale až od vyúčtování za rok 2014 je to finančně zajímavé. V reklamaci jsem uvedl seznam konkrétních závad vyúčtování a žádal jejich odstranění.
Nepodání reklamace by mohlo být hodnoceno jako souhlas s vyúčtováním, ač to takto zákon nestanoví a sazbu 100 Kč za každý den prodlení na podání reklamace vlastníkem jednotky neváže. Jaký je na toto názor? Je třeba podávat reklamaci, aby nárok na 100 Kč/den vznikl?
Teze, že by snad bylo možné dostat 100 Kč/den za každé jednotlivé porušení povinnosti (tj. ve Vámi uváděném případě v součtu třeba i 400 Kč/den) určitě stojí za pozornost. Ačkoli mne to při čtení nenapadlo, nyní musím uznat, že zákon Vaši interpretaci připouští, a patrně v tomto směru svou reklamaci doplním. Děkuji.
Poslední komentáře