archivace zápisů se schůze Výboru

Vložil Vlastax, 9. Červenec 2014 - 14:44 ::

Dobrý den,

musí se archivovat zápisy ze schůze Výboru? pokud ano, dle jakého zákona, paragrafu. Zvolili jsme nový výbor a starý nepředal žádné zápisy. Předseda tyto zápisy má ve svém notýsku, psaný rukou a prý je to jeho majetek.

děkuji za radu Vlasta

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil AsiTak, 9. Červenec 2014 - 23:54

    Odpověď by jste měla najít ve Vaších stanovách, obdobně jako se to řeší ve vzorových stanovách v článku IV Výbor, bod 7e):
    „odpovídá za vedení písemností (vedení evidence členství), zápisů ve shromáždění, usnesení apod.,“ 

    Úkony vedení písemnosti (spisové služby) obvykle chápeme:
    vyhotovení spisu, rozmnožení, doručení adresátům, zaevidování, uložení za účelem archivace, po uplynutí archivační lhůty vyřazení a skartace.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".