Vložil Krupp, 5. Květen 2010 - 10:42

Já bych Vám doporučoval nic nereklamovat. Faktura vodárnám byla tak jako tak zaplacena a vůči nim není důvod k reklamaci. Pokud nemáte pádný argument, kde konkrétně bylo chybně měřeno, nebo že bylo chybně měřeno u Vás, je Vaše reklamace bezpřednětná. Pokud by se ztráty nevešly do stanovené tolerance, musí je stejně SVJ uhradit. Zde by pouze mohlo dojít rozdělení této sumy podle jiného klíče. Můžete použít i argument, že vodoměry měly prošlé ověření ale i tak bude platit předchozí věta. Ztráty mohou mít i další důvod, třeba neměřený odběr (pro úklid apod.), rozdílný termín odečtu hlavního vodoměru a bytových atd. Bylo to zde již mnohokrát diskutováno.

Jirka

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.