Vložil Eva (bez ověření), 4. Říjen 2008 - 18:48

My jsme využili firmu už v době přípravy,měli jsme i shromáždění nanečisto,aby všem bylo jasné,jak o co se bude dít před notářkou.Firma si stanovila poplatek 200Kč/byt za celou dobu přípravy od listopadu(první smlouvy o prodeji,zav­kladování až na jaře podle podmínek města,že musí být uzavřeno 75% smluv o prodeji) do června(ustavující shromáždění)včetně stanov a řádu,prostě na klíč.Máme 69 bytů,tedy nějakých skoro 14 tisíc,ale vše bylo bez problémů,rady neocenitelné.No­tářka nám vystavila účet necelých 7 tisíc.Za správu platíme správcovské firmě-podle smlouvy a v rozsahu dohodnutém je to 120 měsíčně/byt­.Kromě toho máme placený úklid za 50Kč/byt,vše na smlouvy včetně DPH.Jenže jsme si to všechno zařídili sami,takže jsme hradili faktury ošetřené smlouvami.Už jako přípravný výbor jsme měli od vlastníků podepsané oprávnění jednat-sami navrhli,koho chtějí ve výboru.Proto vám nerozumím-kdo jednal za vás,když vy jste vlastníci.Nikdy jsme nedali správci právo automaticky hradit faktury-musí od nás dostat příkaz…uhraďte včetně naší faktury,já mám veškeré kpie včetně podpisu správce a data,kdy převzal pokyn k platbě.Nemá právo platit z našich peněz stylem o nás bez nás-a to je přitom bývalá správa nemovistí,která měla byty jako městské pod palcem.Podle interního předpisu částku k platbě do 50 tisíc podepisují dva členové výboru,nad 50 tisíc tři!

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.