Vložil KL (bez ověření), 5. Říjen 2017 - 10:14

Záleží, co máte ve stanovách a o jaký druh sdělení jde.

U nás shromáždění svoláváme vyvěšením pozvánky na informační desku v domě. Nad rámec toto co je ve stanovách, zasíláme pozvánku mailem a to včetně materiálů k jednání.

Vyúčtování zasíláme u nebydlících doporučeně a upomínky (všem) na doručenku na adresu zapsanou v katastru, popř. na sdělenou doručovací.

Obecné věci, např. odečty, revize, prohlídky, opravy apod. vyvěsíme na informační desku/zašleme mailem.

U bydlících členů vyúčtování vhazujeme do schránek.

U další korespondence dle toho zda potřebuji prokázat doručení.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.