Zasílání informací vlastníkům bytů, pokud nežijí v daném domě

Vložil sejpkova (bez ověření), 5. Říjen 2017 - 8:39 ::

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak máme informovat vlastníky bytových jednotek např. o schůzi SVJ nebo opravách domu atd., když v domě nežijí a nemají trvalé bydliště v domě. Děkuji.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil K.L.F. (bez ověření), 6. Říjen 2017 - 22:23

    „jak máme informovat“

    Vážená paní Sejpková,

    vhodných možností se ve Vašem případě nabízí více. Informovat můžete poštovním holubem, kurýrem, pomocí občanské radiostanice, však něco určitě vymyslíte. Rozum průměrného člověka na to máte.

    Vložil s.e.p. (bez ověření), 9. Říjen 2017 - 12:19

    Vážený pane K.L.F., jste velice vtipný. Sejpkova

    Vložil pošťák (bez ověření), 6. Říjen 2017 - 20:41

    Jako člen výboru byste měla znát potřebné normy. Jak jim to oznámíte je na vás. Někde ten trvalý pobyt mají, zeptejte se jich, kde jim to posílat.

    Vložil MilenaJ (bez ověření), 6. Říjen 2017 - 12:10

    Tohle je zajímavý sociologický jev. V této diskuzi je odpověď (od KL), která má 6 plusů a obsahuje to samé, jako odpověď co má 7 mínusů ( od HonzaB), a to podívat se do stanov.

    Vložil radka222222 (bez ověření), 6. Říjen 2017 - 12:49

    no jo, obsah stejný, ale ta forma:-(

    Vložil Zdenek 22, 5. Říjen 2017 - 15:42

    Vřele doporučuji aktivovat si vhodné webové stránky, tyto služby jsou dostupné i zdarma, a dát si to do stanov.

    Prostřednictvím webových stránek můžete pak realizovat i „nahlížení“ do dokumentů společenství a pochopitelně sdělovat členům, kteří v domě nebydlí, veškeré nezbytné informace. Zdarma a téměř bez práce, jen na pár kliků.

    Vítejte ve 21. století.

    Vložil KL (bez ověření), 5. Říjen 2017 - 10:14

    Záleží, co máte ve stanovách a o jaký druh sdělení jde.

    U nás shromáždění svoláváme vyvěšením pozvánky na informační desku v domě. Nad rámec toto co je ve stanovách, zasíláme pozvánku mailem a to včetně materiálů k jednání.

    Vyúčtování zasíláme u nebydlících doporučeně a upomínky (všem) na doručenku na adresu zapsanou v katastru, popř. na sdělenou doručovací.

    Obecné věci, např. odečty, revize, prohlídky, opravy apod. vyvěsíme na informační desku/zašleme mailem.

    U bydlících členů vyúčtování vhazujeme do schránek.

    U další korespondence dle toho zda potřebuji prokázat doručení.

    Vložil TN. (bez ověření), 5. Říjen 2017 - 9:35

    Já rozesílám všem vlastníkům, kteří o to požádali, informace, podklady i pozvánky emailem. Kdo email nesdělil, tomu poštou.

    Vložil HonzaB. (bez ověření), 5. Říjen 2017 - 9:33

    Tohle je teda dotaz zase. Máte tam u vás ve vyboru alespoň základní ponětí co po vás jako členech statutarniho orgánu vyžaduje § 159 ods 1, co se minimálních znalostí týče?

    Co byste asi měli tak dělat? Postavit telemetricky most, propojit si DNA a komunikaci sifrovat 256 bitovym klíčem přenášenym přes kouřové signály.

    Slyšeli jste někdy o doporučeném dopisu? Především ve stanovách máte snad ujednano jak si budete rozesílat pozvánky. Obvykle je to v části nazvané „shromáždění“

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".