záruka u developera

Vložil blake (bez ověření), 8. Duben 2017 - 9:22 ::

Dobrý den,

v 6/2015 jsme kupovali byt v novostavbě, s kondenzačním kotlem. Kotli vypršela záruka (protože ho developer kupoval dříve) k 12/2016. Nyní nám vypověděl službu. Můžeme u developera vyžadovat záruční opravu? V kupní smlouvě na byt je, že se prodejce poskytuje kupujícímu lhůtu k uplatnění stavebně-provozních vad bytu bránících jeho řádnému užívání v délce 2 let. Já už teď vidím, jak se bude cukat, a my budeme bez teplé vody :/

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.