záruka u developera

Vložil blake (bez ověření), 8. Duben 2017 - 9:22 ::

Dobrý den,

v 6/2015 jsme kupovali byt v novostavbě, s kondenzačním kotlem. Kotli vypršela záruka (protože ho developer kupoval dříve) k 12/2016. Nyní nám vypověděl službu. Můžeme u developera vyžadovat záruční opravu? V kupní smlouvě na byt je, že se prodejce poskytuje kupujícímu lhůtu k uplatnění stavebně-provozních vad bytu bránících jeho řádnému užívání v délce 2 let. Já už teď vidím, jak se bude cukat, a my budeme bez teplé vody :/

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil VN (bez ověření), 9. Duben 2017 - 11:38
    • na opravu máte nárok
    • developer se bude cukat.

    Apropo to,že developer dává záruku pouhé 2 roky je naprosto šílené. Že Vám dá záruku na kotel dva roky , to se pochopit dá. Ale jak je řešeno , že po třech letech od kolaudace se začne dům rozpadat ? Kdo to bude platit? Vypláznete strašné peníze za byt a po několika málo letech budete každý dávat každý rok desítky tisíc do revitalizace ?

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".