Vložil Misme, 22. Leden 2017 - 9:51

Ale to je přece normální reakce. Rath nesl v krabici víno, Čaniga nabízel milion Kč za dopadení viníka pančovaného alkoholu atd. Já nehodnotím to, zda má pravdu jeden či druhý. Já hodnotím to, že jako laik nemám šanci zjistit, zda daný výrobek má takové kvality, jak udává. Nehledě na to, že pokud jsou dveře tak citlivé na montáž, jakou pak máme možnost otestovat my, laičtí spořebitelé, kvalitu montáže a seřízení? Já nechávám měnit vstupní dveře do bytu při každém stěhování, bez výjimky vždy reklamuji. U těchto posledních se série reklamačních řízení táhla přes půl roku. Výsledek – protože jsou blbě namontovaná futra (montovala je firma certifikovaná výrobcem dveří, tedy tatáž firma, která do nich montovala následně i dveře), tak mi nakonec museli vyrobit dveře atypického rozměru, na který certifikát nemají. Ale problém vidím zejména v tom, že namontovali do blbých futer blbě dveře a odešli, jako by vše bylo OK. Kdybych nereklamovala, tak nemám ani to, co mám teď. Včil mudrujte.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.