Vložil Pub (bez ověření), 19. Květen 2016 - 12:25

Pokud jste nájemník – máte problém řešit s vlastníkem (ten který Vám byt pronajal). Vlastník se podívá do „prohlášení vlastníka“. Tam je, komu patří topení – většinou není příslušenstvím bytu a proto by mělo zaplatit SVJ, ale je zjevné, že by mělo dojít k objektivnímu posouzení „škodné události“ tj. jak se stala a co bylo její příčinou.

Pokud šlo o vadný technický stav, třeba že se topení rozpadá vlivem stáří, pak v tomto případě platí SVJ.

Pokud se zjistí, že jste nezvládl opětovnou de/montáž poté co jste měl v topném období radiátor demontovaný a na trubky napojené podklahové topení, nebo nebo "nenávidíte ventily a tak jste ho nějak urazil aby "upadl"" tak to zjevně zaplatí vlastník bytu. A pak Vy jemu.

PS: docela by mne zajímalo jak Vám mohl „upadnout ventil“. Kdyby Vám „upadla termohlavice“, tak budiž – to je možné a nikoli nepravděpodobné, ale „ventil“ – tedy to bych chtěl vidět. Co se stalo poté co „upadl“ začala voda z topení vytápět byt?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.