Vložil Korky0202, 8. Říjen 2015 - 16:38

Vybavení je takové či oné. My jsme malé společenství o 22 bytových jednotkách, takže odpověď je takováto:

  1. Ze své funkce v práci mám k dispozici notebook i pro své soukromé účely.
  2. Dataprojektor si půjčuji vždy v práci, kde jej používám v případě, že něco přednáším, školím, či řídím nějaký projekt. Zaměstnavatel mi v tomto směru vychází vstříc.
  3. Tiskárna – přesně se jedná o multifunkci – skener a tiskárna – tu jsme pořizovali do majetku SVJ.

Osobně si myslím, že počítač/notebook a multifunkce by si SVJ pořídit mělo. Ať už to bude jen kvůli administrativě typu zpracování zápisů ze shromáždění, z jednání výboru. Navíc to přináší i výhody v tom, že je člověk operativní a může vlastníkům předávat informace v řádech několika minut, včetně pořízení kopií vyžádaných podkladů.

Pokud si dobře pamatuji, tak jste psal, že byste dělal vyúčtování sám, takže předpokládám, že byste i obcházel jednotlivá měřidla, pokud jsou rádiová, a vyčítal náměry. V tom případě bych Vám doporučoval notebook.

Co se týká schválení pořízení uvedeného majetku, podívejte se nejdříve do Stanov, zde určitě budete mít uvedenou částku, kdy o pořízení majetku může rozhodnout pouze předseda či Výbor. U nás je tato částka stanovena na 30 000 Kč s DPH. Nicméně nákup notebooku jsme si nechali schválit na shromáždění s limitem do 20 000 Kč s DPH. Bereme to jako vstřícný krok směrem k vlastníkům, že chceme, aby o dané věci věděli, a že s tím souhlasí.

Jestliže však budete toto zařízení využívat pro svou činnost ve spojení s nějakou technologií k tomu, abyste mohl vyúčtovat službu, tak můžete tuto investici do notebooku zahrnout do jiné investice, protože jinak nebudete moci danou technologii využívat.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.