Vložil Ten kdo o tom něco ví (bez ověření), 10. Červen 2014 - 11:56

Vlastní zkušenosti:

  • indikátory jsme instalovali na zcela nových radiátorech, vše bez potíží funguje již 4 roky
  • chápu prodejce radiátoru, že vám chce odmítnout plnění z vady z odpovědnosti, ale prodejce nemá pravdu: a) záruka by padla, pokud by vám protékala voda z radiátoru okolo „nástřelu“ – ANO, pak bych šel za montážní firmou, která montovala indikátory.
  1. prodejce se nemůže vymanit ze záruky např. na uzávěr topného tělesa (kohout). Nastřelení nemá přímou ani příčinnou souvislost s vadným kohoutem. c) bohužel, díky vládám TOP09, ODS a ČSSD žijeme v banánistánu, kdy prodejci musíte dokazovat (na své náklady) téměř vše a koho to baví investovat do znaleckých posudků, žalob atd s více než nejistým výsledkem???

Co bych vám radil: jděte do indikátorů, za bezproblémový chod radiátoru i měřiče zodpovídá montážní firma. Pokud budete mít problém, pak reklamace, zamítnutí reklamace = podání oznámení na ČOI a tak daleko to pořádná firma nenechá zajít. Pouze zlodějíčci, co vás chtěli od počátku okrást a tady říkám, že jste si jako Společenství vybrali špatnou firmu. Nebuďte černá ovce společenství, bydlíte spolu v jednom baráku a mezi všema by měla panovat úcta a respekt, jako u nás. Pak se v domě dá smysluplně a lidsky žít!

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.