Vložil lake, 19. Březen 2014 - 8:26

Váš popis je zcela nedostatečný. Napřed je třeba porovnat dlouhodobé průměry nǎměrů jak hlavního vodoměru, tak bytových vodoměrů. Z toho lze orientačně poznat zda některý vodoměr byl v poruše. Podle toho pak se bude postupovat dál. Pouhé tvrzení „je velký rozdíl“ neříká o věci to podstatné.

Pokud při rozúčtování je zjištěna odchylka součtu bytových vodoměrů od fakturačního vodoměru o 20 či vice procent, pak se zpravidla nǎměry považují za nevěrohodné a hledá se příčina odchylky. Teprve nepodaří-li se důvod odchylky určit, přicházelo by v úvahu rozúčtovat celý náklad náhradním způsobem (například podle směrných čísel potřeby vody, podle průměru předchozích dvou let, atd.).

Také citujte co máte uvedeno ve schválených pravidlech rozúčtování nákladů na poskytování služby „dodávka vody“. Ta jsou závazná, nikoliv osobní názor členů výboru.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.