Vložil Klient pojišťovny (bez ověření), 12. Leden 2017 - 19:48
  • když hlásíte škodu , musíte volat na zpoplatněnou telefonickou linku..tam je samozřejmě nedostatek operátorek a tak tento hovor trvá cca 20 minut. Operátorka je pipina , která nedělá rozdíly mezi odpovědností škodou a vodovodní škodou.
  • domluvíte si s technikem pojišťovny prohlídku. Odpoledne nepracuje , neboť je z Pardubic a má velký region…tak,aby se stačil včas vrátit domů.
  • technik pojišťovny v domluvený termín nepřijede. Po půl hodině vám zavolá , že nestíhá a že se zasekl na jiné prohlídce ve městě 40 km vzdáleného od vašeho města…domluvíte se s ním na jiném termínu.To už naštěstí dorazí
  • 24 hodin po prohlídce technika vám přijde dopis , že pojistnou událost ukončují. Jako odůvodnění tam okopírují libovolný odstaveček z pojistných podmínek , který vůbec s vaší škodou nemá žádnou souvislost.

Zachováme se následovně:

  • Odvolání
  • Žaloba
  • Výpověď a přechod k jiné pojišťovně. Jenže k jaké ? Jaké máte zkušenosti vy ?

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.