Vložil Krobot (bez ověření), 13. Únor 2013 - 15:43

Zálohy mají odpovídat skutečně vynaloženým nákladům. Tedy kolik zaplatíte za společnou elektřinu, úklid, odměnu výboru nebo pověřenému vlastníku, vedení účetnictví, pojištění domu, revize a další možné náklady. Také zálohy na individuální dodávky (např. vodné a stočné). Tyto zálohy pak podléhají ročnímu vyúčtování. Dále si můžete navrhnout a vlastníky nechat schválit finanční plán potřebných oprav domu a vybírat na ně zálohové platby. Zálohové platby je třeba ročně upravovat podle skutečných nákladů bez ohledu na výši inflace. Samozřejmě je vhodné započítat zvýšení cen konkrétních služeb pokud jsou předem známy.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.