- §§§111 (bez ověření): „Nejdříve byste si měl zjistit, že poskytovatelem služeb není účetní, která vyúčtování zhotovila …“
Nikdy a nikde jsem netvrdil něco takového. Vymýšlíte si Vaše vlastní fantazie, tedy je jako vaše vlastní fantazie označujte. Děkuji.
- §§§111 (bez ověření): „Pokud by se měla prodloužit lhůta pro reklamaci – námitky, tak o tom mohlo rozhodnout pouze společenství vlastníků …“
Zase nesmysly. Neexistuje žádná „reklamace – námitky“, vy popleto. Reklamaci podává spotřebitel podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je hned poznat, že se zde bavím s hlupákem: používáte nesprávný výraz a odmítáte s tím přestat.
Prodloužení lhůty pro podání námitky k vyúčtování služeb je jednostranným rozhodnutím poskytovatele služeb. Takové rozhodnutí nezkracuje práva příjemců služeb. Rozhodování o této záležitosti není zákonem svěřeno do pravomoci shromáždění (přečtěte si § 1208), takže o tom mohou rozhodnout statutáři sami. Pokud se domníváte opak, citujte celostátně účinný právní předpis.
Justitianus
Poslední komentáře