Vložil Justitianus, 3. Květen 2025 - 8:55
  • §§§111 (bez ověření): „Nejdříve byste si měl zjistit, že poskytovatelem služeb není účetní, která vyúčtování zhotovila …“

Nikdy a nikde jsem netvrdil něco takového. Vymýšlíte si Vaše vlastní fantazie, tedy je jako vaše vlastní fantazie označujte. Děkuji.

  • §§§111 (bez ověření): „Pokud by se měla prodloužit lhůta pro reklamaci – námitky, tak o tom mohlo rozhodnout pouze společenství vlastníků …“

Zase nesmysly. Neexistuje žádná „reklamace – námitky“, vy popleto. Reklamaci podává spotřebitel podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je hned poznat, že se zde bavím s hlupákem: používáte nesprávný výraz a odmítáte s tím přestat.

Prodloužení lhůty pro podání námitky k vyúčtování služeb je jednostranným rozhodnutím poskytovatele služeb. Takové rozhodnutí nezkracuje práva příjemců služeb. Rozhodování o této záležitosti není zákonem svěřeno do pravomoci shromáždění (přečtěte si § 1208), takže o tom mohou rozhodnout statutáři sami. Pokud se domníváte opak, citujte celostátně účinný právní předpis.

Justitianus

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.