Vložil Anonymous, 29. Prosinec 2007 - 17:22

Je třeba vycházet za smlouvy o dílo na servis výtahu. Podmínky provádění servisních úkonů a oprav bývají podrobněji specifikovány v příloze smlouvy. Z nich je třeba vycházet při uplatňování plnění lhůt oprav a provozuschopnosti výtahu.

Ve smlouvě máte mít i výpovědní lhůtu. Nejdříve prostudujte smlouvu s přílohou. Dále je třeba vědět kdo vám dělá dozorce výtahu, zda plní své povinnosti a věnovat pozornost knize výtahu, kde servisní fi vede záznamy o proáděných servisních činnostech a upozorňuje na potřebné opravy.

Může se stát, že někdy trvá oprava delší dobu a je v zájmu vlastníka výtahu prověřovat okolnosti délky trvání opravy a využívat sankcí, pokud jsou ve smlouvě sjednány.

Smlouva je od toho aby byla zajišťěna provozuschopnost a spolehlivost výtahu v takovém časovém režimu, jaký si s firmou smluvně vlastník výtahu sjedná a to je hlavně o ceně !

k.kolar@centrum­.cz

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.