Vložil ardjuna, 24. Únor 2011 - 12:43

Dobrý den,

Samozřejmě záleží na tom, co je s účetní sjednáno ve smlouvě o vedení účetnictví. My například ve smlouvě o vedení účetnictví máme uvedenu jako jednu z povinností účetní posílat nám každý měsíc evidenci dlužníků.

Pokud to není smluvně zakotvené, pak s tímto požadavkem u účetní asi narazíte. Každopádně si myslím, že by to skutečně měla dělat primárně účetní, a to proto, protože ona/on musí stejně každý měsíc přepisovat ručně do svého účetního programu všechny příchozí i odchozí platby z bankovního výpisu (+ faktury, pokladnu atd.). Pro účetní je tedy velmi snadné vygenerovat si poté, co zadá do programu platby z bankovního výpisu, výpis všech pohledávek/závazků k aktuálnímu datu.

A pokud to nedělá účetní, pak asi nezbývá nic jiného, než nějaký ten Excel.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.