Vložil Jan77 (bez ověření), 3. Květen 2021 - 16:20

Vyúčtování se provádí za zúčtovací období (zpravidla rok). Dodavatel resp. poskytovatel služeb nemá povinnost provádět vyúčtování či výpočty pro každý měsíc zvlášť. Bohužel pro vás, jsou v právu.

Dále se těžko radí – trváte na reklamaci, ale není zřejmé v čem spatřujete chybu – ve vstupních nákladech, výpočtu rozúčtování, nebo snad v odečtených údajích? Vyúčtování by mělo aspoň napovědět. To, že částka (nedpoplatek) se jeví jako vysoká, není ještě nutně „vada“. Nezapomeňte, že vzhledem ke složitosti rozúčtování tepla a vody vaše náklady závisí i na spotřebě ostatních.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.