Vložil G.X, 23. Květen 2014 - 15:16

Přikláním se k tomu, co vám navrhuje správce.

Správce uvažuje logicky jako praktik – čím méně komplikací a nestandardností, tím lépe.

Mohli byste skončit tak, že budete mít fúru služeb a nákupy věcí dělit mezi X služeb. Začne to žárovkami (mimochodem co startéry?), a nakonec nákup soli budete (podle vaší metodiky) dávat do služby „úklid sněhu“. Není to účelné. Zvyšuje to administrativu.

Mimochodem, vy máte elektroměr jen na osvětlení?

U nás je odhadem spotřeby 1/3 osvětlení, 1/3 výtah, 1/3 dobíjení UPS , nouzových světel a napájení dalších zařízení nutných pro provoz domu. Vše jedno odběrné místo dohromady (elektroměr), takže nemá význam ani zavádět a rozúčtovávat službu „osvětlení“.

G.X.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.