Banky obtěžují
Banky obtěžují. Zneužívají toho, že je velmi obtížné a drahé obejít se bez jejich služeb.
Fio posílá nesmyslné množství nesmyslných e-mailů o tom, že jednostranně změnili své obchodní podmínky. Moneta posílá množství nesmyslných SMSek, na které není možné odpovědět. Spořitelna bezdůvodně telefonuje.
Příklady bezdůvodného kontaktování: „Tady … , už jste dlouho nebyla na pobočce, chci se jenom zeptat, zda je všechno v pořádku.“ „Do Vašeho internetového bankovnictví jsme vložili důležitou informaci.“ Jednak tu informaci mohou rovnou připojit, aspoň stručně (což nedělají), jednak informace nebývá důležitá a jednak ji po nějaké době smažou, takže se k adresátovi vůbec nemusí dostat. Fikce doručením do internetového bankovnictví není nikde v právím předpise zakotvena (je ve smlouvě, kterou není možné v tomto ohledu změnit).
Pochopitelně mám všude nesouhlas s nabízením služeb a bezdůvdoným oslovováním jakýmkoli kanálem.
Poslední komentáře