výtah od fy KONE- výtahy

Vložil Maruš (bez ověření), 11. Březen 2015 - 22:12 ::

Zdravím – máme 2 roky nový výtah – ve dvou vchodech domů bytového družstva.Výtahy byly vestavěny – to je v pořádku, ale – co se týká popisu jízdy:

  • jsme 12 patrový dům (v našem družstvu jsou domy 2)
  • nemáme žádný suterén – je prostě 13 podlaží u obou domů.

Ale ve výtahu je přízemí – uvedeno jako SUTERÉN

  • 1. PATRO JE UVEDENO TEPRVE JAKO PŘÍZEMÍ atd. až nahoru, takže ve výtahu je uvedeno 11 pater – ale máme jich 12 a žádný suterén nemáme.

Když byly výtahy nainstalovány místo původních – kde bylo hlášení a popis v pořádku – mluvila jsem s pracovníky KONE a slíbili opravu. DO DNES JE TO CHYBNĚ NAPSANÉ I NAMLUVENÉ.

Dotaz zní – jde s tím něco udělat – prostě to předělat aby to bylo inteligentně i pro stránce stavařské???????? Je to v P 4, Pavlíkova č. 2 a č.4.

Prosím o zprávu, kdyby šla oprava, byli by všichni rádi, nemuseli by návštěvám pořád vysvětlovat, že musí dolu sjed až do „suterénu“, místo do přízemí, protože to by byli teorve v 1. patře. Dobré ne!?!?!

Byli bychom moc rádi – všichni nájemníci – kdyby to pracovníci KONE-výtahy uznali a opravili.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Anonymousxyz (bez ověření), 11. Březen 2015 - 23:27

    Nesolidní firma. Solidní firma by takovou blbost neudělala.

    Vložil Pipín (bez ověření), 12. Březen 2015 - 22:28

    Bohužel spousta firem dělajících jinak kvalitní výtahy dělá takovéto blbosti… Nic výjimečného na našem trhu.

    Vložil Jan Černý (bez ověření), 11. Březen 2015 - 23:06

    Dobrý den,

    Bylo by asi dobré vycházet z údajů které máte v technické specifikaci u podepsané smlouvy. Neviděl jsem tedy smlouvu firmy KONE, ale ostatní velké firmy to tam mívají. Pokud máte ve specifikaci označení stanic „S“ – „11“, tak to firma dodala správně a Vy budete muset tuto úpravu zaplatit. Jestli se jedná o chybu firmy a nereaguje na Vaše urgence, tak vadu písemně reklamujte. Dejte si ale pozor, pokud je podepsán předávací protokol na výtah „bez vad a nedodělků“, tak Vám tím nejspíš budou argumentovat a placení za úpravu se stejně nevyhnete.

    Přeji hodně zdaru a brzké vyřešení problému!

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".