Reklamační lhůta vyúčtování 2015 u správce OSBD Beroun

Vložil anon (bez ověření), 25. Červenec 2016 - 10:45 ::

Zdravím,

SVJ má smlouvu na správu se společností OSBD Beroun. OSBD Beroun zaslalo vyúčtování služeb, krátkodobých a dlouhodobých záloh, kde je uvedena reklamační lhůta takto „Reklamaci na předložené vyúčtování lze uplatnit do 30 dnů od data uvedeného v záhlaví tohoto vyúčtování písemně u správce OSBD Beroun, Plzeňská 136, 266 01 Beroun (i elektronickou cestou na e-mail: XXXXXXX) nebo osobně v níže uvedených návštěvních hodinách.“

Reklamační lhůty nemáme ve stanovách, ani nikde jinde upraveny.

Je možné takto stanovit reklamační lhůtu? Dle mého je to v rozporu s § 8 odst. 2 zákona 67/2013 (tj. 30 dní od doručení vyúčtování, nikoli od vypracovaní vyúčtování, jak si určilo OSBD Beroun). Děkuji za odpovědi.

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Anonymous123 (bez ověření), 26. Červenec 2016 - 7:59

    je to v rozporu se zákonem o službách. Pokud jste reklamoval v zákonné lhůtě, uplatněte sankce podle § 13 zákona o službách. A změňte neschopného správce.

    Vložil Pavel II (bez ověření), 25. Červenec 2016 - 16:26

    Reklamační lhůtu si mělo SVJ stanovit v mandátní smlouvě, kterou se správcem uzavřelo.

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".