Reklamační lhůta vyúčtování 2015 u správce OSBD Beroun
Zdravím,
SVJ má smlouvu na správu se společností OSBD Beroun. OSBD Beroun zaslalo vyúčtování služeb, krátkodobých a dlouhodobých záloh, kde je uvedena reklamační lhůta takto „Reklamaci na předložené vyúčtování lze uplatnit do 30 dnů od data uvedeného v záhlaví tohoto vyúčtování písemně u správce OSBD Beroun, Plzeňská 136, 266 01 Beroun (i elektronickou cestou na e-mail: XXXXXXX) nebo osobně v níže uvedených návštěvních hodinách.“
Reklamační lhůty nemáme ve stanovách, ani nikde jinde upraveny.
Je možné takto stanovit reklamační lhůtu? Dle mého je to v rozporu s § 8 odst. 2 zákona 67/2013 (tj. 30 dní od doručení vyúčtování, nikoli od vypracovaní vyúčtování, jak si určilo OSBD Beroun). Děkuji za odpovědi.
je to v rozporu se zákonem o službách. Pokud jste reklamoval v zákonné lhůtě, uplatněte sankce podle § 13 zákona o službách. A změňte neschopného správce.
Reklamační lhůtu si mělo SVJ stanovit v mandátní smlouvě, kterou se správcem uzavřelo.
Poslední komentáře