Reklamační lhůta vyúčtování 2015 u správce OSBD Beroun

Vložil anon (bez ověření), 25. Červenec 2016 - 10:45 ::

Zdravím,

SVJ má smlouvu na správu se společností OSBD Beroun. OSBD Beroun zaslalo vyúčtování služeb, krátkodobých a dlouhodobých záloh, kde je uvedena reklamační lhůta takto „Reklamaci na předložené vyúčtování lze uplatnit do 30 dnů od data uvedeného v záhlaví tohoto vyúčtování písemně u správce OSBD Beroun, Plzeňská 136, 266 01 Beroun (i elektronickou cestou na e-mail: XXXXXXX) nebo osobně v níže uvedených návštěvních hodinách.“

Reklamační lhůty nemáme ve stanovách, ani nikde jinde upraveny.

Je možné takto stanovit reklamační lhůtu? Dle mého je to v rozporu s § 8 odst. 2 zákona 67/2013 (tj. 30 dní od doručení vyúčtování, nikoli od vypracovaní vyúčtování, jak si určilo OSBD Beroun). Děkuji za odpovědi.

Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.