Pro p.Lake jeho nabubřelost !!

Vložil Ladislav Halada, 7. Červen 2014 - 19:49 ::

Děkuji,že jste to smazal,to jste rychlý, ale napřed jste mohl odpovědět.Nic jiného jsem nechtěl.Ani se nedivím příspěvkům jiných členů na tomto portálu, že jste nafokanej nabubřelý chytrolín,A jakým právem to vlasně mažete,??Nedivímse tomu,že se na portálu píše,který blbec to maže!Přeci nejste monarcha aby jste na tomto portálu vládl jak se mu zachce,a který tento portál používá pro své účely.. oslovil jsem dotazem p.X a pokud se za tímto X, schováváte vy sám je křivárna, mohl jste odpovědět svým jménem. a nebo to na portálu nechat,někdo by určitě odpověděl.Nejste president..Položil jsem otázku a vidím,že jste správný slušnák ,super jednání ..nedivím se ,že Vás někteří chválí..záporně na tomto portálu a určitě jste nesnědl veškerou moudrost.Lidi jsou neznalý,já také mezi ně patřím a divím se ,že Vy jako právník s lidmi pohrdáte,píše neználkové aj .slova.Slušně jsem vás požádal a nemusel jste se zachovat jako trubka a jakkoliv odpovědět. No,říkáte si ,já jsem mistr světa.Ne.??Ladislav

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil stará kráva (bez ověření), 20. Duben 2015 - 7:54

    Přátelé, dejte lakovi pokoj! Je to jeho web, jeho živí, tak je jeho věcí, jak s ním nakládá. Vždyť diskuze podobné této, přilákají do diskuze další a další a další. A penízky se sypou. A VOTO GO!

    Vložil Spotak, 9. Červen 2014 - 8:05

    Mě jeho způsob odpovědí vyhovuje. Komu ne tak ať sem neleze. Nikdo ho k tomu nenutí.

    Vložil Hubert (bez ověření), 9. Červen 2014 - 8:33

    Mám naprosto stejný názor. Komu to vadí, tak to nemusí číst. Pro mne jsou Lakeho odborné informace důležité. Takže dík za ně. Hubert

    Vložil Ladis, 9. Červen 2014 - 6:32

    Já si myslím, že bez Lakeho tento portál zanikne. Většina i když to nepřizná čeká co na ten jeho dotaz řekne Lake, je to takový referenční názor a dá se na něj spolehnout. Nadávejte, ale buďte rádi že tu je.

    Vložil AsiTak (bez ověření), 9. Červen 2014 - 9:41

    Ale tento stav je i deformace a to v tom, že každý příspěvěk je hodnocen pouze z pohledu právního (zejména osobou p. Lake) a ostatní aspekty správy (technické, ekonomické, organizační,..) nejsou probírány tolik a možná proto, že chybí „rádce formátu p. Lake“. Nadsázkou, pokud by někdo postěžoval, že p. předseda SVJ nezdraví, p. Lake obratem poslouží zákonem a paragrafem jak dotyčného lze soudem perzekuovat, ale nevznikne již „rada“ – potřeba pana předsedu požádat, aby jednal jinak. Znát právní stav věcí je určitě důležitý ale praktický význam má tehdy, vznikne-li právní kauza. Řada SVJ např. využívá instrument FO jako nástroj pro tvorbu finanční rezervy pro předem nespecifikovaný účel a slouží to všem, ovšem za předpokladu, že všichni s tím souhlasí a existuje jasné pravidlo tvorby a užití a aplikováno průhledné hospodaření s těmito prostředky. Problém začíná, když vlastník „souhlasující“ prodá byt nabyvateli poučený Lakem „nesouhlasujícímu“… Podle mně „nesouhlasující“ stanovisko je na místě, vznikne-li podezření v jednání orgánu SVJ jako kriminální čin. Proto bych ještě uvítal uvedení, že při konstatování protiprávního stavu jev nastal v důsledku škodlivého/ne­žádoucího jednání popisované osoby či tazatele, nebo spíše stavem „paskvil“ zákonů kolem SVJ (jak na jiném místě na to poukázáno), že daná problematika není dobře ošetřena nebo ze zákonů chybí. Rovněž považuji za důležitý podávat návody (odkazy na řešení) jak daný problém řešit jinak, aby daný problém byl v souladu se zákonem, mám na mysli pro FO potřeba tvorby věcného a finančního plánu technické péče („averse study“).

    Vložil Evík, 9. Červen 2014 - 10:20

    Pro ladislava :
    Podle známého pořekadla „podle sebe soudím tebe“. Mě ještě nikdy nic smazáno nebylo, takže bych hledala asi nejdříve chybu jinde. Nebyl pro smazání objektivní důvod?

    Pro Asi Tak „Ale tento stav je i deformace a to v tom, že každý příspěvěk je hodnocen pouze z pohledu právního (zejména osobou p. Lake) a ostatní aspekty správy (technické, ekonomické, organizační,..) nejsou probírány tolik a možná proto, že chybí „rádce formátu p. Lake“.“ Tak výstižněji už to ani zaznít nemohlo. Jenže za situace, kdy i v právní kanceláři, která si za právní radu nestydí vzít honorář dostanete radu, která je doslova protizákonná a nabádá SVJ k něčemu, z říše ad absurdum, musí být člověk vděčný za tento portál a radu Lakeho, sic podanou jeho stylem.

    Evík

    Vložil aktak1203, 31. Červenec 2014 - 14:13

    Naprosto souhlasím. Dobrá rada nad zlato. Z mé zkušenosti mohu potvrdit spolehlivost a je na vašem uvážení jak s obdrženou radou naložíte. Když se vám nelíbí je to vaše věc, ale radu jste dostal, tak buďte rád a vztek si nechte na ty zloděje v baráku…

    Vložil Rosťa (bez ověření), 9. Červen 2014 - 12:28

    Evik, že Vám ještě nic smazáno nebylo? No ono je často mazáno těm, kteří mu na rozdíl od Vás nelezou do … .

    Vložil Evík, 9. Červen 2014 - 9:39

    Chodím na tento portál už pár let pro radu ale i pobavení (občas). Osobně vnímám Lakeho jako MUDr. Hause. Takže tento portál bez Lakeho by byl jako seriál Doktor Hause bez Dr. Hauseho. Že ho někdo nemusí, že některým vadí jeho styl??? Většinou je to jejich problém.

    Jeho rady a odpovědi jsou však vždy natolik logické, že ačkoliv jim z počátku nerozumím a nebo je nechápu, tak po několikerém přečtení se s nimi vždy ztotožním.

    Evík

    Vložil ladislav.. (bez ověření), 9. Červen 2014 - 6:48

    Jasně pane/ní Ladis,souhlasim s Vámi,že je prospěšný tomuto portálu. Vědomosti zajisté má,vždyt je právník a znalý práva o SVJ,ale je také pravdou i to ,že se nechová vůči nám,co zákony neznáme vždy korektně.O tomto jsem se již zmiňoval a nechci nadále zhoršovat situaci,s při­pomínkami k p.Lake.Jinak proti němu nic nemám,jenom mě vytočilo,že si s ním vyměnuji otázky a odpovědi a on Vám to z ničeho nic smaže a odpovědi se nedočkáte.Ladislav

    Vložil Rosťa (bez ověření), 9. Červen 2014 - 12:37

    Jak jste došel na to, že je lake právník. Lake je tak maximálně „pseudo právník“.

    Vložil Evík, 9. Červen 2014 - 12:52

    Rosťo,

    Do pr…nikomu nelezu co by z toho asi člověk na diskusním fóru měl?? Jste na diskusním fóru, buďto zde odpověď na svou otázku dostanete a nebo ne.

    Jestli je Lake právník či ne je mi buřt a těm co dostanou odpověď na svůj dotaz tak určitě taky.

    Důležité pro mě je, že jeho rady a názory předčí kde jakého předraženého právníka. Mně jeho rady šetří peníze, které bych za právníka byla nucena vynaložit.

    Evík

    Vložil Rosťa (bez ověření), 9. Červen 2014 - 13:34

    Evik,

    že lakeho rady předčí kdejakého právníka, je Váš pohled laika. Zblbnout laika dokáže kdejaký schopný demagog. Mnohem relevantnější hodnocení lakeho „právních“ názorů než to Vaše je pro mě názor právních odborníků či publikujících znalců. Myslím, že pokud se vyjímečně někdo z nich na tomto portále ozval, šlo o kontroverzní diskusi s lakem.

    Vložil Natala (bez ověření), 20. Duben 2015 - 16:16

    Rosťo, jenže právě Ti rádoby publikující znalci dělají velmi často v hlavách naprostých laiků bordel! Vytrhávají věci z kontextu, a Lakeho odpovědi se nekterým jako jste Vy nelíbí, protože věci uvádí na pravou míru.

    Vložil Evík, 9. Červen 2014 - 13:58

    Rosťo,

    a Vy jste právník, že Vás Lake nedokázal zblbnout?

    „Zblbnout laika dokáže kdejaký schopný demagog.“

    S tím jednoznačně souhlasím.

    „Mnohem relevantnější hodnocení lakeho „právních“ názorů než to Vaše je pro mě názor právních odborníků či publikujících znalců.“

    Není mým cílem a nikdy jsem se o to ani nesnažila hodnotit Lakeho právní názor. Na hodnocení právního názoru nemám odbornou erudici, ale na názor na tomto webu mám prostě právo a to ať už je můj názor jakýkoliv.

    „Myslím, že pokud se výjimečně někdo z nich na tomto portále ozval, šlo o kontroverzní diskusi s lakem.“

    No a ví se kdo z diskutujících měl na konec pravdu?

    Ne každý publikující znalec či rádoby odborník dokáže přiznat pochybení. Z čeho usuzujete, že jsem zblblá?

    Evík

    Vložil Magda3 (bez ověření), 9. Červen 2014 - 19:38

    Naprosto souhlasím s Evík. Myslím, že z podstaty věci, ti co souhlasí s lakem nejsou ovce, ale naopak myslící osoby. Ano, lake je velmi často v rozporu s právními autoritami. O to víc, musí být jeho argumentace přesvědčivější a preciznější. Čtu i názory oněch autorit (ovlivněná tím, že jde o osoby erudované a znalé a přece nepíši hlouposti), ale lake pro mě argumentuje mnohem přesvědčivěji, než ony autority. A ony autority opravdu umí napsat hlouposti. Ať si každý své závity potrápí sám a ať se každý přikloní na stranu, jakou uzná za vhodnou. Je mi úplně jedno, kdo je lake. Líbí se mi jeho jedovatý humor. Rozumím jeho argumentaci a zaplať pánbů, že nám neználkům, trolům a neprávníkům radí. Magda

    Vložil Rosťa (bez ověření), 9. Červen 2014 - 14:54

    Evík: „a Vy jste právník, že Vás Lake nedokázal zblbnout?“

    Nejsem právník, pravě proto, na rozdíl od Vás, konfrontuji lakeho názory s názory uznávaných odborníků. Tím netvrdím, že lake nemusí mít pravdu, když odborníci mají jiný názor. Jen slepě nedůvěřuji jen jedné straně.

    Evík: „… ale na názor na tomto webu mám prostě právo a to ať už je můj názor jakýkoliv.“

    Já jsem Vám Váše právo na názor nebral, pouze jsem vyslovil svůj názor, snad mám na něj stejné právo jako Vy. Je zajímavé, že píšete o právu na názor a zároveň obhajujete lakeho mazání jiných názorů.

    Evík: „No a ví se kdo z diskutujících měl na konec pravdu?“

    No problém je v tom, že lake neuznává jinou pravdu než tu svou. Rád cituje soudní judikáty, ale jakmile jsou v rozporu s jeho názorem, označuje je právní žumpu, prasečí výklady, autory za nevzdělance, tupce apod.

    Evík: „Z čeho usuzujete, že jsem zblblá?“

    Napsal jsem, že laika dokáže zblbnout ledajaký schopný demagog. Vy jste s tím plně souhlasila. Z toho mně plyne, že souhlasíte, že v případě že jste laik, Vás dokáže zblbnout ledajaký schopný demagog. Nebo se nepovažuje za laika?

    Vložil Evík, 9. Červen 2014 - 15:17

    Tím netvrdím, že lake nemusí mít pravdu, když odborníci mají jiný názor. Jen slepě nedůvěřuji jen jedné straně.“

    Ani já si o sobě nemyslím, že slepě důvěřuji jedné straně.

    „Je zajímavé, že píšete o právu na názor a zároveň obhajujete lakeho mazání jiných názorů.“

    Ano to je pravda, akorát že je rozdíl mezi vyjádřením názoru a mezi smazáním příspěvku, který je v rozporu s pravidly tohoto webu. Jsem přesvědčena že pro vymazání příspěvku byl „vždy“ objektivní důvod, který byl v souladu s pravidly webu a že příspěvek nebyl smazán jen kvůli odlišnému názoru. Myslím, že pan Ladislav Halada a jeho smazaný příspěvek je toho dobrým důkazem. Připouštím, ale že k nějakému excesu v mazání mohlo dojít. Nikdo přece není neomylný. Tím nechci a ani nedělám mazači příspěvků (nevím zda je to samotný lake), obhájce. Jen zase vyjadřuji svůj názor.

    „No problém je v tom, že lake neuznává jinou pravdu než tu svou. Rád cituje soudní judikáty, ale jakmile jsou v rozporu s jeho názorem, označuje je právní žumpu, prasečí výklady, autory za nevzdělance, tupce apod.“

    Myslím, že ne jen lake ale i my neprávníci na tomto webu jsme byli svědkem toho, jak byl napraven nejvyšším soudem ne jeden vadný rozsudek městského soudu. Takže já se ani nedivím, že autory těchto rozsudků takto tituluje. Má na to plné právo.

    „Napsal jsem, že laika dokáže zblbnout ledajaký schopný demagog. Vy jste s tím plně souhlasila. Z toho mně plyne, že souhlasíte, že v případě že jste laik, Vás dokáže zblbnout ledajaký schopný demagog. Nebo se nepovažuje za laika?“

    Ano v oblasti právě jsem rozhodně laik. Ale nenapsal jste, že „každého“ laika dokáže zblbnout ledajaký schopný demagog. Z toho mi plyne,že vaše dedukce mého zblbnutí je nesprávná. Evík

    Vložil Rosťa (bez ověření), 9. Červen 2014 - 16:20

    Evík napsala jste:

    „Ano to je pravda, akorát že je rozdíl mezi vyjádřením názoru a mezi smazáním příspěvku, který je v rozporu s pravidly tohoto webu. Jsem přesvědčena že pro vymazání příspěvku byl „vždy“ objektivní důvod, který byl v souladu s pravidly webu a že příspěvek nebyl smazán jen kvůli odlišnému názoru.“

    Jsem přesvědčen, že se mýlíte, že pro vymazání příspěvku byl „vždy“ objektivní důvod. Lake maže i příspěvky, které jsou s pravidly webu a jediným tzv. „objektivním“ důvodem byl odlišný názor od laka. Na ty smazané příspěvky odkázat samozřejmě nemůžu, ale uvedu namátkou nějaké odkazy, kde lake smazáním sám vyhrožuje a také téma, kde se k lakeho mazání vyjadřují samotní postižení. Můžete posoudit sama ty lakeho „objektivní“ důvody.

    http://www.portalsvj.cz/…vy-podle-noz#…

    http://www.portalsvj.cz/…co-ne-platit#…

    http://www.portalsvj.cz/…per-rollam-1#…

    http://www.portalsvj.cz/…ch-prispevku

    Napsala jste:

    „Myslím, že ne jen lake ale i my neprávníci na tomto webu jsme byli svědkem toho, jak byl napraven nejvyšším soudem ne jeden vadný rozsudek městského soudu. Takže já se ani nedivím, že autory těchto rozsudků takto tituluje. Má na to plné právo.“

    No to by nebyl takový problém, kdyby se jednalo o vadné a napravené rozsudky, ale ono se jedná prostě o všechny platné rozsudky nikým nenapravené jen proto, že jsou v rozporu s lakeho výkladem.

    Vložil Evík, 9. Červen 2014 - 16:53

    Rosťa

    Vámi poslané odkazy se pokusím pročíst a udělat si názor. Mám teď ale už málo času. Děkuji.

    „No to by nebyl takový problém, kdyby se jednalo o vadné a napravené rozsudky, ale ono se jedná prostě o všechny platné rozsudky nikým nenapravené jen proto, že jsou v rozporu s lakeho výkladem.“

    Ono nejde o to zda jsou v rozporu s lakeho výkladem ale o to zda jsou prostě jen vadné a tudíž především v rozporu s platnou legislativou. Vadný rozsudek může být bohužel i platný a nikým nenapravený a v tom je ta podstata. Ta spojka a tudíž kumulace dvou podmínek (vadné a napravené) není na místě Rosťo.

    No a autor prostě vadného rozsudku nechť je kýmkoliv titulován dle libosti. Já s tím nemám problém. Evík

    Vložil Ladislav Halada, 9. Červen 2014 - 16:41

    Děkuji za www.adresy. znám tyto připomínky ,často tam jenom listuji a čtu také vesměs i urážky od p.Lake.Toto by si p.Rosťo mělo přečíst více trubek ,co si plácalo plíce vůči mé osobě,viz připomínky k mému dotazu o nabubřelosti p.Lake. Není to poprvé co mi nevhodně odpálkoval a též i nevkusně komentoval mé příspěvky.Není vševědoucí ,aby si na portálu vládnul jako monarcha,Jestli nám, neználkům chce radit tak především on sám by měl jít příkladem. Ještě jednou děkuji,zpráva mě potěšila a věřím že i těm nevěřílkům na portálu SVJ .Ladislav

    Vložil Evík, 9. Červen 2014 - 16:58

    Pane Ladislave Halado, opravdu Vám nerozumím. Pan X Vám dal jasný a lehce pochopitelný návod jak postupovat při pokusu o zpronevěru. Vy jste se urazil kvůli jeho celkem místné poznámce k vašemu pravopisu. Pokud se dokážete nad tou poznámkou o pravopisu povznést, tak máte od pana X návod jak máte postupovat při podání trestního oznámení. Nevím co chcete více? Vám asi opravdu není pomoci.

    Evík

    Vložil Ladislav Halada, 9. Červen 2014 - 18:37

    Víte co.V životě se stane hodně bouraček,ale nejhoší je srážka s blbcem.Rozumět nemusíte ,jste ženská,Vy jste nečetla můj příspěvek,kde jsem vše pro všechny napsal o co celkem šlo.Četla jste to?? nemohla p.Lake totiž smazal veškerou korespondenci mezi mnou a p.L.Proto vznikla moje příloha – nabubřenost p.Lake ,no a jak vidím mám nyní co číst, docela mě to baví.Nejde o to se povznést nad pravopisem,o to mi vůbec nejde,takových lidí je na portálu plno a to co plácáte ,to by jste musela vědět podstatu korespondence s p.Lake. pan X mi poradil,to chválím,to jsem mu ocenil.Víte co, vemte si zástěru a běžte plácat buchty k plotně a nepište mi.Děkuji.Ladislav

    Vložil Magda3 (bez ověření), 9. Červen 2014 - 19:49

    Pane Halado, máte pravdu. Srážka s blbcem je opravdu občas bolavá. Možná to bude tím, že jsem ženská. Ale jediné, co jsem z vašich inteligentní příspěvků vyčetla je to, že máme co do činění s uraženou ješitností blba. A je mi celkem úplně jedno, o co ve vaší korespondenci s lakem šlo. Magda

    Vložil Evík, 9. Červen 2014 - 20:18

    Magdo3 děkuji za podporu, docela mě ten poslední povzdech nepochopeného, ukřivděného sexisty, chudáka pana Ladislava Halady pobavil a rozesmál. 

    Je mi skoro pana Ladislava Halady líto. Celý den tady pláče nad tím jak mu někdo nechce poradit, jak mu nikdo nerozumí a jak ho někdo uráží, jak mu lake maže příspěvky atd. Co dodat chudák. Jako správná ženská jdu raději plácat ty buchty :-)
    to mě skutečně rozesmálo.

    Evík

    Vložil Emill (bez ověření), 8. Červen 2014 - 16:22

    Já jsem chodím pro odborné rady. Od Vás jsem jich moc nečetl. Osobní výlevy račte ventilovat na Novinkách.

    Vložil ladislav. (bez ověření), 8. Červen 2014 - 16:58

    budte rád,že jste ten štastlivec ,který vždy dostane rady.to někteří nemohou říci. a říkám Vám laskavě si pročtěte portál a potom žvante o nějakých mindrákách -paneEmile- štastný..L

    Vložil mrňa (bez ověření), 8. Červen 2014 - 12:35

    Lake je dost cynický, mně to ale nevadí, ale co je důležité, tak jeho rady mají hlavu a patu, z jeho odpovědí vyzařuje znalost.

    Vložil ladislav. (bez ověření), 8. Červen 2014 - 12:58

    Máte pravdu,že je znalý ale s některými z nás jedná jako s blbci,To že je právník je pravdou a měl by k tomu přizpůsobyt svoje jednání.jen si laskavě pročtěte tento potrtál a sám se setkáte s jeho pitomými připomínkami k lidem jak on říká neználci aj.S tou hlavou a patou tam narazíte že i on není všeználek.slušnost by mu neuškodila.My co se ptáme tak většina z nás tápe ,memá ani páru co vlastně chceme ,tak at k tomu přizpůsobí seme k lepšímu obrazu,a aby návštěvníci tohoto portálu nepsali ,který blb to maže.Také mě to vymazal aninž by sprosťák odpověděl na dotazy mu určené.Takže pozor na to co z něj vyzařuje.Ano!La­dislav

    Vložil Chovatel opic (bez ověření), 9. Červen 2014 - 10:00

    Stačí napsat, že chov opic není věcí společenství vlastníků, a názor ihned zmizí.

    Vložil Evík, 9. Červen 2014 - 10:47

    Chovateli opic:

    A podle Vás to není o.k.? Nevím co má společného chov opic s problematikou kolem SVJ.Problematiku chovu ovcí neočekávám na disk. fóru tohoto portálu. Takže ať maže, aby ti co chtějí číst a něco se dozvědět se nemuseli probírat kupkou hnoje z chovu zvířectva. Evík

    Vložil Chovatel žab (bez ověření), 21. Duben 2015 - 11:33

    „Nevím co má společného chov opic s problematikou kolem SVJ.Problematiku chovu ovcí neočekávám na disk. fóru tohoto portálu.“

    To se zeptejte Mr. Lake, příp. použijte funkci hledat. Najdete právní názor Mr. Lake, že chov opic je zákonnou součástí správy domu a SVJ a na tento portál patří.

    Tím spíše sem patří chov žab, velryb, velbloudů, mravenců…

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".