Vložil Vlastník jednotky (bez ověření), 24. Květen 2010 - 17:27

„jaké jsou jejich požadavky“

Požadavky jsou nekonkrétní a nesplnitelné. Příklad: na reklamace rozúčtování bylo odpovězeno s prodlevou (a navíc zamítavě, pro nekonkrétnost reklamace), z toho dovozují neplatnost rozúčtování a z neplatnosti rozúčtování dovozují právo neplatit. Jejich požadavkem je provést rozúčtování platně, aniž by konkretizovali, o co jde.

Reklamace jsou přitom typu: „Nesouhlasím, neplatím.“ Místo rozumné reklamace typu: „Náměr měl být 128 m2 místo 148 m2.“

V minulosti problém nebyl, tohle je nová situace, nově se změnilo podstatné procento vlastníků.

Částečně tuším příčinu: Prodávající patrně neseznámili kupující s povinností hradit příspěvky na správu a služby a s jejich obvyklou výší, případně výši neuvedli správně.

Nevím, zda je povinností prodávajícího tyto údaje aktivně kupujícímu poskytovat.

Vlastník jednotky

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.