Vložil Pavel, 11. Únor 2010 - 11:21

Edukační činnost formou udání SVJ nebo správce na FÚ je asi možná, ale já bych ji nezvolil.

Pokud nedokážete klienta přesvědčit o jeho protiprávním jednání, zrušte s ním spolupráci. Neumím posoudit na čí straně je větší část viny. Klient samozřejmě může být totální mimoň inertní k jakýmkoliv argumentům nebo jen nepoužíváte správné argumenty (sankce podle ZoÚ, TrZ atd.).

Jiná věc by byla, kdyby se jednalo o SVJ, kde máte jednotku. Tam bych se snažil mimoně odvolat. Ale pochopil jsem, že se jedná „pouze“ o cizího klienta.

Hezký den!

Pavel

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.