Vložil Norbert Rabas (bez ověření), 28. Duben 2015 - 11:11

Dobrý den,

dosavadní problémy s výtahy KONE v článcích jsou s tím naším drobnosti-byť možná otravné. Servisní zásahy v řádech tisísů jsou podle mě v současné době běžné – souvisí to zřejmě i se složitými technologiemi, které jsou ve výtazích používány. U nás máme tři výtahy od firmy KONE šest let a v rámci pětileté záruky vše fungovalo standardně. Rok po záruce BUM a oprava za cca 120.000,– Kč (pozn. z toho práce a doprava pouze 3000 – zbytek ceny je modul – jakýsi frekvenční měnič) Cena nového výtahu byla jeden milión. Jako zákazník jsme v pozici rukojmího, který vzhledem ke specifickým technologiím výtahů každého výrobce bez možnosti najít alternativní konkurenci. Jako zákazník neočekávám nekonečnou bezporuchovost, ale taková investice do opravy je po takové době podle mě přemrštěná. Výtahy máme tři, firma KONE nám nabídla po dohodě na daný díl za 120.000,– prodlouženou záruku o jeden rok. Ověřoval jsem ceny pozáručních servisů u jiných firem, a bylo mi potvrzeno, že je to opravdu vyjímečná situace i když takové drahé komponenty by podle mě měla mít každá seriozní firma v lepší kvalitě než šestiletá životnost. Dobře může se stát-uvidím, až odejde další komponent a pak možná další – zda do deseti let nebudeme raději znovu výtahy měnit – ale určitě ne s tzv. renomovanou švédskou firmou KONE. Hezký bezporuchový den, Norbert Rabas předseda SVJ

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.