Vložil Petr, 11. Září 2009 - 12:54

Co není v zákoně, bývá (aspoň něco) ve stanovách. Povinnosti výboru tam přeci jsou, příp. s dodatkem „pokud si shromáždění nevyhradilo jinak“. V tom příp. je třeba hledat v zápisech.

Vyúčtování nutno předkládat, viz vzorové stanovy zde na portálu (leda že by si výbor nechal schválit mírnější stanovy, otázka zda to odporuje zákonu)

"Čl. XVII Úhrada nákladů spojených se správou domu a pozemku a úhrada za služby

(1) Příspěvky na správu domu, dále zálohy na úhradu za služby, popřípadě další platby platí členové společenství v částkách a v termínech stanovených k tomu příslušným orgánem společenství na účet společenství [čl. VII odst. 3 písm. f) a g)], nerozhodne-li shromáždění o placení na účet správce.

(2) Vyúčtování záloh na úhradu za služby provádí výbor 1× za zúčtovací období, kterým je kalend. rok, do 4 kalend. měsíců po jeho skončení; v souladu se stanoveným způsobem rozúčtování [čl. VII odst. 3 písm. h)].

(3) Zprávu o použití a stavu příspěvků na správu domu předkládá výbor ke schválení shromáždění spolu se zprávou o hospodaření společenství a s návrhem na schválení účetní závěrky. Nevyčerpaný zůstatek těchto finančních prostředků se převádí do následujícího ro­ku."

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.