Vložil Leni (bez ověření), 25. Květen 2009 - 16:37

Musíte vydržet a správce donutit vyúčtování opravit. Správně jste špatně opravené vyúčtování znovu reklamovali. Doufám, že máte nějakou potvrzenku. Nesmíte to vzdát a stále správce „otravovat“, ať novou reklamaci správně vyřídí. To je jediná možnost, protože jinak se můžete jen obrátit na lampárnu.

Přidám osobní zkušenost: náš správce vloni spletl (mimo jiné) vyúčtování výtahu. Na jednom patře, kde výtah dosud neplatili, jednomu bytu (ze tří) výtah zpětně za celý rok naúčtoval (ikdyž zálohy předepsané neměli). Po reklamaci výtah tomu bytu zase zrušili, ale dalším dvěma bytům na stejném patře ho zase naúčtovali (ikdyž ti předtím také neplatili). Tak zase reklamoval jeden z těchto bytů a vyúčtování pro celý dům se dělalo znovu. A dopadlo to tak, že místo toho, aby ani jeden byt na tomto patře neměl naúčtován výtah, tak zůstal naúčtován výtah bytu, který ještě nereklamoval..... a mezitím už správce rozeslal přeplatky (byl už totiž prosinec a vlastníci bušili správci na dveře, že chtějí zpátky svoje peníze z přeplatků) a pak správce musel zase některým bytům předepisovat nedoplatky..... také prima zážitky, že ?…

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.