Reklamace vyúčtování služeb

Vložil Anonymous, 25. Květen 2009 - 9:51 ::

Dobrý den, mám následující problém. Byla jsem 1/2008–6/2008 v pronájmu. V nájemní smlouvě jsme měli zapsané počáteční stavy vodoměrů, v průběhu nájmu došlo k výměně vodoměrů za nové. Na vodoměru teplé vody byl počáteční stav 32,5 m3, což bylo samozřejmě zapsáno v protokolu, tak jsem ho podepsala a byla v klidu. Po vystěhování jsme s majitelem bylu opět opsali konečné stavy a on vše předal správci SVJ. Před měsícem 15.4. mi majitel bytu přinesl vyúčtování, kde samozřejmě 32,5m3 bylo naúčtováno, jako má spotřeba. Hned druhý den jsem navštívila správce, ten se z toho snažil vykroutit, nakonec chybu uznal a řekl, že se ještě domluví s majitelem bytu. Majitel bytu za mnou přišel 17.4. a řekl, že se mu omlouvali a že vyúčtování opraví. Nové vyúčtování přišlo cca 20.5. a samozřejmě 32,5 m3 tam zůstalo, vyšlo totiž najevo, že kromě toho, že neodečetli tento počáteční stav tak prohodili vodoměry teplou za studenou, takže v opraveném vyúčtování opravili jen toto, a počáteční stav tam nechali! Správci jsem volala, ten mne v telefonu jen odsekl, že to teď musí sedět. Podařilo se mi získat kopii protokolu o výměně vodoměrů, kde jsou uvedeny konečné stavy starých vodoměrů a nových (všechny nulové jen ten můj měl počát.stav), kromě mne jsou tam podepsaní i ostatní vlastníci. Už jsem napsala oznámení na ČOI včetně naskenovaných vyúčtování před i po reklamaci, zaslala jsem i společně s majitelem bytu novou reklamaci i k tomu novému vyúčtování. Nechci zůstat dlužná, ale nebudu platit spotřebu, kterou jsem nespotřebovala, už jsem z toho zoufalá. Jak se ještě bránit? Děkuji za jakoukoli radu. Oli

    Štítky (beta): Přidejte nový štítek vepsáním, smažte kliknutím na křížek (pouze pro přihlášené). Zobrazte další diskuse s daným štítkem kliknutím na štítek. Seznam štítků.

    Vložil Leni (bez ověření), 25. Květen 2009 - 16:37

    Musíte vydržet a správce donutit vyúčtování opravit. Správně jste špatně opravené vyúčtování znovu reklamovali. Doufám, že máte nějakou potvrzenku. Nesmíte to vzdát a stále správce „otravovat“, ať novou reklamaci správně vyřídí. To je jediná možnost, protože jinak se můžete jen obrátit na lampárnu.

    Přidám osobní zkušenost: náš správce vloni spletl (mimo jiné) vyúčtování výtahu. Na jednom patře, kde výtah dosud neplatili, jednomu bytu (ze tří) výtah zpětně za celý rok naúčtoval (ikdyž zálohy předepsané neměli). Po reklamaci výtah tomu bytu zase zrušili, ale dalším dvěma bytům na stejném patře ho zase naúčtovali (ikdyž ti předtím také neplatili). Tak zase reklamoval jeden z těchto bytů a vyúčtování pro celý dům se dělalo znovu. A dopadlo to tak, že místo toho, aby ani jeden byt na tomto patře neměl naúčtován výtah, tak zůstal naúčtován výtah bytu, který ještě nereklamoval..... a mezitím už správce rozeslal přeplatky (byl už totiž prosinec a vlastníci bušili správci na dveře, že chtějí zpátky svoje peníze z přeplatků) a pak správce musel zase některým bytům předepisovat nedoplatky..... také prima zážitky, že ?…

    Volby prohlížení komentářů

    Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".