Vložil Škuthan (bez ověření), 8. Únor 2009 - 16:48

Z FO není možné úklid hradit (jak název říká – Fond údržby a oprav)a ani z nákladů samosprávy. Úklid v domě je služba a musí být samostatně účtována jako jedna z položek ve vyúčtování služeb (náklady na výtahy, osvětlení společných prostor, odvoz odpadků apod.). Doporučuji s pracovníkem, který provádí úklid sepsat řádnou smlouvu o provádění prací, stanovit požadavky a rozsah činnosti a dohodnutou cenu. Náklady za tuto činnost zahrnout do samostatné položky „úklid“ a tyto náklady rozúčtovat všem členům ve vyúčtování zálohového nájemného na konci roku, např. v poměru podlahové plochy. Stejně tak je nutné při sestavě finančního plánu na kalendářní rok řádně naplánovat potřebnou částku a zahrnout jí do zálohových měsíčních plateb pro jednotlivé členy.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.