Vložil Petr, 26. Červen 2019 - 14:27

Já bych ihned vletěl na vedoucí/ho. Dnes jsem to tak udělal, když mne jejich systém poslal k přepážce a tam mně sdělili, že jsem měl stisknout v podmenu něco jiného a jít k bankovní specialistce a ne k pojišťovací specialistce. Když jsem se její radou řídil, poslal mně systém opět ke stejné přepážce. Tak jsem zamířil k vedoucí. Ta se nějak se systémem „domluvila“.

Připojím ještě (přečtené) tvrzení zpěvačky Petry Janů, že jí nechtěli vydat na poště peníze, určené Janě Petrů, což se nedivím. Když si v OP změnila jméno na Petra Janů, tak z toho byla dotyčná úřednice dost zklamaná, že nemůže Petru Janů šikanovat.

Něco jiného je to v bance, tam se musíme podepisovat dle vzoru, který jsme na počátku smlouvy poskytli.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.