Vložil PN777, 2. Květen 2019 - 16:20

Děkuji za reakci. Již v minulosti jsme v SVJ přemýšleli o komplexním řešení sledování spotřeby vody. V budoucnu snad prosadíme něco obdobného jako popisujete v příspěvku.

Ano, slyšel jsem, že často u PVaK dělají drahoty a zkouší vrátit finanční částku jen za poměrně krátkou dobu, seriózně začínají často jednat až po několika žádostech nebo předžalobních výzvách. Teď PVaK každopádně musíme odeslat reklamaci a čekat, mají 30 dnů na vyjádření.

Řešíme jak reklamační dopis správně sepsat, jestli uvést rovnou proč, za jaké období chceme kompenzaci a v jaké výši?

Nebo jen odeslat přes portál PVaK všechny protokoly ČMI o měření, bez průvodního dopisu?

Lze reklamovat i delší fakturační období než 12 měsíců, tzn. např. 24 měsíců?

Děkuji.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.