Vložil Petr Patočka, 30. Duben 2018 - 12:03

U telefonu si dovedu vcelku jasně představit situaci, kdy sám budete prosit o zpracování telefonu. Nebo pak si trhat vlasy.

Stačí prasklé topení nebo voda v objektu a pak se každá minuta počítá. Myslím, že oznámení o havárii zaslané doporučeným dopisem na adresu v katastru zdaleka neoceníte tolik, jako zavolání, že vám teče do bytu voda.

Jen jeden z mnoha praktických důvodů. Můžeme se bavit o tom, jestli je to nutné se souhlasem nebo se tak mohu opřít o oprávněný zájem, ale princip je snad jasný.

Petr Patočka VIPA CZ s.r.o.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.