Vložil RD (bez ověření), 9. Únor 2018 - 20:03

Děkuji všem za informaci. Reklamujeme, když rozdíl mezi vodoměry dosáhne zhruba 15%. Bytové vodoměry máme na dálkový odečet. Odečty provádíme jednou měsíčně a informace zasíláme vlastníkům mailem. Rozdíl roste postupně několik měsíců, nikdy to nebyla jednorázová záležitost. Posledně jsme trochu váhali jak dlouho čekat, pak jsme se však rozhodli reklamovat i za cenu, že reklamace nebude uznána, ale budeme mít přesnější vodoměr. Jsme menší dům a roční náklady na vodu jsou asi 50 000 Kč, takže 10% úspora znamená 5 000 Kč, což je vice než cena za neúspěšnou reklamaci, kterou nám vodárny účtovaly. Z informací kontroly přes ČMI se tato cesta zdá poněkud komplikovaná. Když pro nic, tak pro to, že v druhém kroku se musíte stejně obrátit na vodárny a začít se dohadovat s nimi. Jen mne trochu překvapuje informace o cenách od Čmuchala, naše zkušenost je odlišná. A také to, že vodoměry ztrací požadovanou přesnost a hodně dŕíve než by podle normy měly.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.