Vložil ab (bez ověření), 21. Prosinec 2017 - 20:05

Stanete se vlastníkem bytu a jdete se zaevidovat do kanceláře (SVJ). V tomto konkrétním momentě nejste těmi, co budou stanovovat (určovat), v jaké výši vám mají být předepsané platby a jaké platby to mají být. Platby jsou vám určeny podle nějakých schválených kriteríí a zálohy na služby podle předpokladu spotřeby výše služeb. Na předpisu máte položky, jako má každý další člen vašeho svj. To znamená, že správu a příspěvek na správu tam mají všichni. Co konkrétně tyto dvě položky ve vašem svj představují, to se musíte zeptat. Muselo to být schválené shromážděním,nebo to může být ve stanovách. Dostat k uvedenému podklady máte nárok (např. zápis ze shromáždění, kde se o uvedeném hlasovalo). Co se týče záloh na služby, tak pokud se ukáže v ročním vyúčtování, že zálohy byly příliš vysoké a budete mít vysoký přeplatek, pak můžete požádat o snížení záloh na služby.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.