Vložil neveragain, 15. Leden 2017 - 17:02

Děkuji všem za rady. Díky odkazu na mfcr jsme našla, že společenství bylo opravdu založeno 26.1.2016 a zapsáno 2.2.2016. V lis­tinách je pouze notářský zápis (to jsou nejspíš stanovy, že?), takže předpokládám, že se ještě nekonala žádná schůze. Dle stanov má být schůze svolána minimálně 1× ročně, takže máme co dělat, abychom to stihli.

Celkově mi stanovy připadají celkem obecné. Sama z nich nepoznám, jakým způsobem máme platit zálohy:

Příspěvky na správu domu a pozemku a úhrady nákladů na služby

  1. Pro účely financování nákladů na správu domu a pozemku platí členové měsíční

příspěvky, a to:-------------------------------------------------------------------------------------

  1. stejnou částkou za jednotku – na náklady vlastní správní činnosti společenství (§

1180 odst. 2 občanského zákoníku),–-----------------------------------------------------

  1. ve výši odpovídající podílu podlahové plochy jednotky na celkové podlahové

ploše všech jednotek v domě – na ostatní náklady; plocha společné části sloužící k výlučnému užívání jen některému vlastníků jednotky se započítá takto:-----------

  • balkon 50 % plochy,–------------------------------------------------------------------

nedohodnou-li se všichni vlastníci na jiném podílu na úhradě nákladů na správu domu a pozemku.----------------------------------------------------------------------------------------

Možná jsem blbá, ale opravdu nevím, co z toho vyplývá. Sama to chápu tak, že z toho nevyplývá vůbec nic a je to jenom výčet možných způsobů úhrady nákladů za služby. Není zjevné, který způsob je platný pro úhrady čeho.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.