Vložil Magda3 (bez ověření), 5. Leden 2017 - 13:28

vn, pravidla jsou dána. Vy jste si toho jenom nevšiml a snažíte se je obcházet.

Jak se budou financovat opravy je věcí vlastníků. Co se vám zdá, nebo nezdá není vůbec relevantní. Pokud se vlastníci domluví, že nic hradit dopředu nebudou, tak nebudou. Pokud se vlastníci domluví, že hradit zálohu budou, budou muset specifikovat a vyčíslit na co přesně se záloha bude vybírat.

Pokud nejste schopen vědět rok dopředu, že budete něco opravovat, tak jste pouze neschopný. Nic víc. To že neodkladné havárie musíte řešit ihned bez schválení je také jasné. Nejde tedy o výši a limit, ale o podstatu opravy. Nevím, proč mám ve výtahu zrcadla za 10 tisíc, když to nikdo neschválil a havárie to evidentně není. A pokud začne téct do střechy a oprava bude stát 100 tisíc, tak budu chápat, že výbor sám rozhodne o opravě i když jde o opravu nákladnou.

Vaše fantazie o tom, že dostanu fakturu a začnu sbírku je mimo mísu. Pokud půjde o opravu plánovanou, tak v době kdy přijde faktura na ní již na účtě dávno peníze budou. Pokud půjde o havarii, zaplatí jí SVJ z účtu (kde jsou zálohy na plánované opravy) a vyúčtuje jí vlastníkům. Může to udělat kdykoli a né jednou ročně.

Tomu se říká řádné hospodaření. Ale je to pak moc průhledné a vlastnící vědí, za co platí. A to se moc nehodí, že?

Magda

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.