Vložil Orel (bez ověření), 2. Leden 2017 - 15:31

Vhodné je zakotvit do stanov povinný obsah zprávy o hospodaření alespoň v tomto rozsahu:

Podrobné informace o plnění rozpočtu za zúčtovací období.

Souhrnná informace o výdajích za služby za zúčtovací období, jejich vyúčtování a vypořádání.

Souhrnná informace o nákladech na správu za zúčtovací období včetně podrobné informace o jednotlivých nákladových kategoriích.

Informace o vyúčtování příspěvků na správu domu a pozemku.

Informace o stavu dlouhodobé zálohy na správu k začátku a konci zúčtovacího období, o souhrnu předpisů a čerpání dlouhodobé zálohy.

Informace o zůstatcích na bankovních účtech společenství k začátku a konci zúčtovacího období.

Souhrnná informace o vývoji pohledávek za služby a za správu domu a pozemku k začátku a konci zúčtovacího období a informaci o krocích podniknutých k vymožení těchto pohledávek.

Informace o hospodaření s majetkem společenství, příp. o pronájmech společných částí domu apod.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.