Předmětem mého dotazu je výslovně elektřina a plyn ve vztahu k zákonům č. 67/2013 Sb. a 111/2006 Sb.
Samozřejmě, že v nájemní smlouvě jsou sjednány služby, cituji ze smlouvy:
NÁJEMNÍ SMLOUVA
Článek 9.
Úhrada za plnění spojená s užíváním bytu
V nájemném není zahrnuta úhrada za dodávky vody, odvoz a odvádění
odpadních vod včetně čištění jímek, dodávky tepla, odvoz komunálního
odpadu, osvětlení a úklid společných částí domu, provoz a čištění
komínů, provoz výtahu, elektřina, plyn. Nájemce bude spolu s nájemným
hradit pronajímateli měsíční zálohy za výše uvedená plnění a služby
spojené či související s užíváním předmětu nájmu v celkové výši
2507,– Kč.
Vyúčtování těchto záloh oproti skutečným platbám pronajímatele za
předmět nájmu bude prováděno na základě přijatých faktur od
poskytovatelů příslušných plnění a služeb a dle skutečné spotřeby
nájemce.
V evidenčním listu, který je součástí nájemní smlouvy, jsou pak jednotlivé služby znovu vyjmenovány a u každé služby konkrétní výše zálohy. Cituji z evidenčního listu:
EVIDENČNÍ LIST
Služby dle § 3 zákona č. 67/2013 Sb. a nájemní smlouvy ze dne
27.5.2015:
Studená voda ............................... 406 Kč
měsíčně
Teplá voda .................................... 277 Kč
měsíčně
Ohřev teplé užitkové vody ........... 608 Kč měsíčně
Teplo (centrální vytápění) ............ 727 Kč měsíčně
Energie společných prostor ........... 29 Kč měsíčně
Úklid společných prostor .............. 60 Kč měsíčně
Elektřina ....................................... 250 Kč
měsíčně
Plyn ............................................... 150 Kč
měsíčně
Služby celkem .............................. 2507 Kč
měsíčně
Má někdo zde na portálu zkušenosti z reálné praxe, jak postupují úřady práce při zohledňování elektřiny a plynu?
Poslední komentáře