Vložil ik (bez ověření), 8. Červenec 2014 - 21:39

Reklamace vyúčtování byla podána včas, a tak jak bylo uvedeno na vyúčtování, byla reklamace uplatněna u správce , který vyúčtování provádí. Na vědomí byla též reklamace doručena na adresu SVJ. Včera byla správcem doručena do poštovní schránky poštovní složenka k vrácení přeplatku, a to v částce, která byla uvedena na reklamovaném vyúčtování. Přitom žádné písemné vyrozumění o tom, jak bylo o uplatněné reklamaci rozhodnuto, a z jakého důvodu byla zamítnuta jsem neobdržela. Jak se bránit? A z jakého data vycházet při počítání času pro případ, že se budu chtít obrátit na soud. NOZ dobu pro podání žaloby zkrátil a termín je dost krátký. Děkuji za radu.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.