Vložil Poznamka (bez ověření), 8. Březen 2014 - 23:25

většinou účetním obdobím je kalendářní rok. Postup je následující:

  1. zjistit konečné stavy účetních výsledků ukončeného roku (únor – březen) za celé SVJ
  2. zpracovat výsledky (zisk/ztráta) a zprávu hospodaření uplynulého roku za SVJ
  3. zpracovat rozpočet (finanční a věcný plán) nového roku, návrhy změn položek příspěvků na bydlení
  4. body 2) a 3) projednat na schůzi vlastníků a schválit
  5. až potom (v dubnu) zpracovat „vyúčtování“ tj. rozpočítání a bilanční hodnocení ek. výsledků jednotlivých vlastníků.

Vyúčtování není součástí procesu finalizace účetních výsledků ale aktem následným!

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.