Vložil lake, 14. Říjen 2013 - 17:56

Konkrétně Vám mohu odpovědět jen pokud se to netýká morálky, ale teplé vody. Jestliže dlouho trvá, než teče teplá voda, je chyba pouze v cirkulačním okruhu. Stačí pozvat odborníka, který zjistí

  • zda chyba je na jedné stoupačce (ucpání zpětného potrubí cirkulace, nebo zavzdušnění v nejvyšším místě),
  • zda cirkulační čerpadlo funguje a zda má dostatečný výkon pro celý systém,
  • zda na stoupačky nejblíže k čerpadlu není nutno osadit regulátory diferenčního tlaku nebo alespoň škrtící ventily,
  • zda se nemá instalovat podpůrné cirkulační čerpadlo pro nejvzdálenější vě­tev.

Pokud máte neschopné členy výboru, měli by alespoň být schopni rozeznat věci, kterým nerozumějí. Na ně by si měli přizvat odborníka.

Ale ani Vaše konání nebylo logické. Dostanu-li zamítnutí reklamace, okamžitě podávám stížnost SEI, a oslovím soudního znalce, který mi vypracuje ve věci odborný posudek. Dospěje-li k závěru, že reklamace byla oprávněná, máte dobrou pozici pro soudní spor. Posudek Vám samozřejmě uhradí SVJ, které reklamaci neoprávněně zamítlo.

Kdybyste se od počátku vykašlal na morální hledisko a hleděl si svých vlastních práv konečného spotřebitele, mohlo to být vyřešeno dříve. Nevím, proč si lidé myslí, že musí jednat ve stádu i tam, kde jde o individuální prá­va.

lake

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.