Vložil Krobot (bez ověření), 15. Únor 2013 - 15:32

předepsané a zaplacené na dodávky energií, vody a pod. se neshodují se skutečnými výdaji. To musí vlastníci předpokládat a předem si odsouhlasit způsob řešení. Pokud se o to nezajímají a řešení nechávají na svém statutáru pak ten se musí nějak rozhodnout. Buď požádat vlastníky o doplacení v termínu tak aby nedošlo k přerušení dodávky nebo dočasně použít jiný zdroj financí a celkovou bilanci vyrovnat při vyúčtování. To považuji za OK. V pořádku by nebylo, kdyby to v rámci vyúčtování nebylo vypořádáno (předepsáním doplatku) a pro úhradu byly nevratně použity peníze, které se skládají za jiným účelem a to bez i dodatečného souhlasu vlastníků.

Odpovědět příspěvkem do diskuse

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Tato informace bude zobrazena.
Diskuse je moderovaná - neslušné příspěvky, příspěvky mimo téma apod. mohou být odstraněny.